Oppdatering og tilbud fra Canal Digital

Oppdatering og tilbud fra Canal Digital

5. februar 2016 15:10
Orebakken borettslag har i dag mottatt følgende melding fra Canal Digital.

Forhandlingene med Discovery Networks pågår. Begge parter er tjent med at vi får på plass en rask og god løsning og vi ønsker å forsikre våre kunder om at det jobbes hardt for at dere skal få tilbake disse TV-kanalene.
I den situasjonen vi er i nå vil det alltid oppstå spekulasjoner om hva som foregår i forhandlingene. Og spekulasjoner skal man være ytterst varsomme med. Vi ønsker at forhandlingene skal foregå nettopp der de bør foregå, i forhandlingsrommet, og derfor er det ikke riktig å kommentere noe mer rundt hva som foregår mellom partene nå.
For løpende oppdatering av situasjonen anbefaler vi alle våre kunder og følge med på våre hjemmesider og på facebook.

Vi spanderer Dplay til alle våre kunder
Dplay er Discovery sin streamingstjeneste og gir tilgang til kanalene TV Norge, FEM, MAX, VOX, Discovery Channel, TLC, Animal Planet og Eurosport Norge på desktop PC/Mac og iPad. Stream kanalene direkte eller se når du vil.
Alle kunder av Canal Digital Kabel og TV over fiber (IPTV), får dekket Dplay for februar. Dette gjelder både de som har et fakturaforhold, kunder i borettslag/sameie og kunder i operatørnett. Vi vil komme tilbake til hvordan man konkret får refundert dette, men alle kunder kan nå registrere seg hos Dplay og ta vare på kvitteringen man får tilsendt på e-post.
Kampanjetilbud på C More Film
Vi ønsker også å minne om kampanjetilbudet som gir våre kunder mulighet til å prøve filmtilbudet fra C More Film, helt kostnadsfritt og helt uten forpliktelser, frem til 1. april. På grunn av stor interesse og pågang på CMore-kampanjen vil enkelte kunder kunne oppleve å ikke komme inn på Min side eller få avslag på SMS-aktiveringen. Vi anbefaler disse kundene om å forsøke på nytt litt senere.
Les mer om tilbudet her