Ansatte i Orebakken borettslag

Ansatte i Orebakken borettslag

5. juni 2017 13:58

Nedenfor har vi laget en oversikt over hvem som arbeider i borettslaget vårt, hva som er hovedarbeidsoppgavene deres og kontaktinfo.

Nils-Jostein Helland, daglig leder. Overordnet ansvar for drift, personalansvar, økonomi, prosjekter, kontaktpunkt OBOS, kontakt med leverandører, kontakt med offentlige myndigheter, nøkler, nøkkelbrikker, portåpnere p-hus, personalsaker i forhold til beboere, informasjon til beboere, innkjøp, div. befaringer etc.

Nils-Jostein treffes på telefon nummer 915 61 238 eller på e-post drift@orebakken.no

Tor Eliassen, vaktmester. Generelt vedlikehold (tekniske installasjoner etc), snøbrøyting, strøing, gressklipping, maskiner, søppelhåndtering, fjerning av løv og grus, div. befaringer etc.

Tor treffes på telefonnummer 481 25 905 eller på e-post vaktmester@orebakken.no

Vikar, renholder/vaktmesterassistent. Generelt renhold i borettslaget, trappevask, vask av fellesrom, skifte av lyspærer, søppelhåndtering, gressklipping, fjerning av løv og grus etc.

Vikar treffes på telefon nummer .

Dette er noen av oppgavene, men det finnes selvfølgelig mange andre små og store saker som vi kan svare på og utføre. Når det gjelder henvendelser til ansatte så anmoder vi om at det fortrinnsvis finner sted i normal arbeidstid. Daglig leder sin telefon er stort sett slått på hele døgnet så ved krisetilfeller er det mulig å få kontakt, men da må det være en akutt krise som ikke kan håndteres av beboeren selv. Ingen av våre ansatte synes det er spesielt morsomt å bli oppringt lørdag kveld eller søndag morgen for å svare på trivialiteter som kan vente til neste arbeidsdag eller at man selv kan finne svaret på www.orebakken.no

For øvrig så vil vi oppfordre beboerne til å sette seg godt inn i husordensreglene, vedtektene for borettslaget, parkeringsbestemmelsene samt annen relevant informasjon som finnes på hjemmesidene våre. Vi har svært stor pågang på telefon og e-post og de aller fleste av dissse henvendelsene kan beboerne selv finne svaret på ved å se på hjemmesidene våre. Vi er ofte ute av kontoret med ulike oppgaver og er det noe som haster så er det best å ringe eller sende sms.

Vi er tre ansatte som trives veldig godt i Orebakken brl. og vi er opptatt av å yte best mulig service og ha en god dialog med beboerne her.