Telenor
Telenor (tidl. Canal Digital) er signalleverandør til fellesanlegget når det gjelder TV og bredbånd.
Ved problemer med anlegget, skal Telenor kontaktes direkte.
Vær oppmerksom på at en selv må betale dersom firmaet tilkalles og feilen ligger i egen TV eller tilslutningskabel. Ligger feilen i veggstøpsel eller i kabel i veggen er borettslaget ansvarlig for utbedring av skaden uten kostnad for beboer. Sjekk derfor alltid med naboen om de har samme feil før Canal Digital kontaktes.
Hvordan få kontakt med Telenor?
- Kundeservice – 06090
- Internettside – telenor.no
T-We
T-We er Telenors tilbud til beboere i vårt borettslag. Dette gir digitale TV-signaler med bedre lyd og bilde, samt mulighet for en rekke interaktive tjenester. Alle leiligheter i borettslaget er utstyrt med en digital dekoder (En T-We boks). Dette er inkludert i husleien.
Internett via TV-kabelen
Telenor leverer også bredbånd gjennom den såkalte COAX-kabelen.
Alle leiligheter er utstyrt med en trådløs ruter og bredbånd med hastigheten 25/10MB inkludert i husleien. Beboere som ønsker bredbånd med høyere hastighet kan bestille dette ved å ta kontakt med Canal Digital.
Analoge kanaler
Det finnes ikke lenger kanaler med analoge signaler.